Friday, July 16, 2010

Back again

So I have been away from crafting for a while, haven't had my mojo and a lot has happened in my private life. But slowly it's creeping back on me and I at least gotten some cross stitching done, pictures will come soon. I did sell a lot of my card-making stuff to my sister and rest I borrowed her. So any cards will not be coming for a while. But other bits and pieces will be coming up here soon, just wait and see.

Så jag har varit borta ifrån pysslandet ett tag, min mojo försvann och mycket har hänt i mitt privatliv. Men sakta men säkert kommer det tillbaka och jag har iallafall fått lite korstygns broderi gjort, bilder kommer snart. Jag sålde mycket av mina kort skapar saker till min syster och resten lånade jag bort til henne. Så några kort kommer det inte komma på ett tag. Men en massa andra saker kommer komma här snart, bara vänta och se.

XOXO Mika

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting! XOXO Mika